خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: امروز هم دشمن در حوزه های مختلف با توطئه های زیادی مشغول ناامیدسازی مردم هست و با استفاده از ابزار جنگ ترکیبی مشغول ضربه به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم می باشد.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۹۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

دشمن با توطئه های زیادی مشغول ناامیدسازی مردم است/یکی ار راههای مقابله با توطئه های دشمن جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در بین الصلاتین جمعه این شهرستان گفت: ما در دفاع مقدس نه تنها با یک کشور بلکه با جبهه ی کفر و استکبار جهانی در حال جنگ بودیم و در این جنگ توسل به خداوند متعال، ولایت پذیری، انجام کار جهادی و شهادت طلبی توانست در پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل کمک نماید.

وی افزود: امروز هم دشمن در حوزه های مختلف با توطئه های زیادی مشغول ناامیدسازی مردم هست و با استفاده از ابزار جنگ ترکیبی مشغول ضربه به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم می باشد.

کوهستانی تصریح کرد: راه مقابله را مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان نمودند، که یکی از راه‌های مقابله؛ مقاومت بوده که هزینه ی آن بسیار کمتر از سازش می باشد و راه دیگر جهاد تبیین و بیان موضوعات برای مردم است.

فرمانده سپاه آزادشهر در پایان از امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، هیئت امنا مساجد، فرماندهان پایگاه ها و مردم شهید پرور آزادشهر جهت برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها