خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: با رشادت رزمندگان اسلام و شهدای عزیزمان هشت سال مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به متجاوزان ندادند.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۹۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

انقلاب اسلامی دست استعمارگران را از منابع ایران کوتاه کرد/یکی از توطئه های آمریکا بر علیه انقلاب جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان گمیشان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و انقلاب نبی مکرم اسلام است و از آنجا نشات گرفته است تا جامعه بشریت را از ضلالت و تاریکی نجات دهد و به سوی نور هدایت کند.

ایمانی افزود: وقتی به تاریخ ایران مراجعه می‌کنیم مشاهده می‌کنیم در جای جای تاریخ این کشور  بخش‌هایی از خاک این سرزمین در اختیار دیگران قرار گرفته است و برخی از آنها به عنوان کشورهای مستقل در اطراف ما هستند.

وی اظهار داشت: از جمله خیانت های قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛به ۵۰ سال اخیر باز می گردد که خاندان پهلوی بحرین را از ایران جدا نمودند و واگذار کردند و الان  به عنوان یک کشور مستقل می‌باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا عنوان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل دست استعمارگران به ویژه  آمریکا را از منابع این مرز و بوم کوتاه کرد.

ایمانی تصریح کرد: آمریکا دست از توطئه برنداشت و  اقدام به جنایت‌های بسیاری بر علیه این انقلاب نمودند، از جمله خیانت های آنان بوجود آورد جنگ تحمیلی  بر علیه جمهوری اسلامی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با رشادت رزمندگان اسلام و شهدای عزیزمان هشت سال مقاومت کردند و حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به متجاوزان ندادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار