خبرهای داغ:
دکتر سیدعلی مهاجر گفت: یکی از ابتکارات بسیج مداحان همین دلدادگی و عشق و ارادت نسبت به اهلبیت(ع) در غالب نغمه سرایان اهل سنت می باشد که بسیار قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۸۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

گلستان سرزمین برادری و نگارستان اقوام است/یکی از ابتکارات بسیج مداحان همایش نغمه سرایان اهل سنت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در سومین همایش نغمه سرایان اهل سنت استان گلستان در گالیکش گفت: همایش نغمه سرایان اهل سنت نشان داد که گلستان سرزمین برادری و نگارستان اقوام است.

وی افزود: دشمنان می خواستند ۱۲ ربیع را بهانه ای برای تفرقه کنند که با هوشمندی امام راحل این توطئه آنان خنثی شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از ابتکارات بسیج مداحان همین دلدادگی و عشق و ارادت نسبت به اهلبیت(ع) در غالب نغمه سرایان اهل سنت می باشد که بسیار قابل تقدیر است.

مهاجر تصریح کرد: در فضایی هستیم که حضرت آقا آن فضا را نبرد هیبریدی اعلام کردند و در این فضا دشمنان به دنبال این هستند که بین ما تفرقه بیندازند و ما باید هوشیار باشیم که در دام توطئه های دشمن نیفتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: ما باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم و باید بدانیم که قبلاً کجا بودیم و الان کجا هستیم ، به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه قطعی است و باید نسل آینده بداند که ما در چه شرایطی روی پای خود ایستاده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار