خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار رمضانعلی سمیعی مدیر سازمان مدارس الگوی صالح استان گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۰۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

پیام تبریک مدیر سازمان مدارس الگوی صالح استان گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار رمضانعلی سمیعی پاقلعه مدیر سازمان مدارس الگوی صالح استان گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت،بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

آغاز سال تحصیلی جدید که تقارن با گرامیداشت دفاع مقدس و یادآوری نام و یاد شهدای این مرز و بوم است را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نماییم. و از شهدا مدد می‌گیریم تا همچون آنها به وظایف خود به بهترین نحو عمل نماییم.

دغدغه‌ی رهبر حکیم انقلاب در خصوص ترویج هویت ملی در بین دانش آموزان موضوعی مهم‌ست که بایستی در برنامه‌های آموزشی، مهارتی و تربیتی مدارس این امر مهم تحقق پیدا کند.

از خداوند متعال برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت دارم.

 

سرهنگ پاسدار رمضانعلی سمیعی پاقلعه

مدیر سازمان مدارس الگوی صالح استان گلستان (موسسه راهیان کوثر)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار