خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سپاه قیروکارزین؛
همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از خانواده ایثارگران و بسیجیان در قیروکارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۱۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از خانواده ایثارگران و بسیجیان در قیروکارزین برگزار شد.

شرکت کنندگان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه‌ قیروکارزین تا تپه شهدای گمنام شهر قیر بصورت پیاده طی طریق کردند. فرماندار شهرستان قیروکارزین،مسلم رحیمی،در این همایش پیاده روی در تپه شهدای گمنام شهر قیر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: به همه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت افتخار می کنیم، آن هایی که آن روز قوی‌ترین دشمنان اسلام و ایران را به زانو در آوردند که امروز امنیت کشورمان مدیون آن عزیزان هستیم. وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس‌جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز در کمال آرامش و آسایش وامنیت بتوانیم برنامه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وسیاسی را درجامعه گسترش دهیم. به گزارش بسیج، این همایش پیاده روی خانوادگی به همت تربیت بدنی سپاه قیروکارزین و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزارشد و در پایان این پیاده روی به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید. انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار