خبرهای داغ:
دکتر علی محمد زنگانه گفت: تفکر بسیجی که ایدئولوژی پیروز دفاع مقدس بود، باعث شد فرزندان امام اقتدار و موفقیت بی‌نظیری را رقم زدند.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

افزایش روحیه خودباوری یکی از دستاوردهای دفاع مقدس بود/موفقیت‌های امروز حاصل تجربه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس افزایش روحیه خودباوری و اقتدار در کشور بود.

 
وی ادامه داد: تفکر بسیجی که ایدئولوژی پیروز دفاع مقدس بود، باعث شد فرزندان امام اقتدار و موفقیت بی‌نظیری را رقم زدند.
 
استاندار گلستان با اشاره به اینکه رشد فضایل اخلاقی یکی دیگر از دستاوردهای دیگر دوران دفاع مقدس بود، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس فشارها و نیازها یکی از بهترین فرصت‌ها برای رشد صنایع و واحدهای تولیدی کشور محسوب می‌شد که باعث شد جوانان با خلاقیت‌های متعدد برای رفع نیازهای جامعه دست به اقدامات بزرگ بزنند و این روحیه امروز نیز در کشور حاکم است و جوانان ما دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آوردند.
 
وی اضافه کرد: بعد از حمله رژیم بعث عراق، همه فکر می‌کردند همه حرکت‌های نظامی ایران راکد خواهد ماند اما جوانان با عشق ثابت کردند که اسلام پیروز است.
 
استاندار گلستان تاکید کرد: در اوایل پیروزی انقلاب، دشمنان فروش تسلیحات نظامی به ایران را تحریم می‌کرد اما امروز با پیشرفت‌های عظیم تسلیحاتی و نظامی خیره کننده، خرید تسلیحات از ایران را تحریم می‌کنند.
 
زنگانه افزود: انگیزه قوی مذهبی، نیرویی بود که مردم ما را به عرصه مصاف با دشمن و دفاع از تمامیت ارضی کشور می‌کشاند.
 
وی اضافه کرد: در دفاع مقدس فرهنگ خاصی از دفاع به میدان آمد که ناشی از اعتقادات مذهبی و ارزشی بود.
 
استاندار گلستان گفت: هماهنگی رسانه‌های گروهی با فرماندهان دفاع مقدس در بیان دستاوردها و موفقیت‌های حاصله، یکی دیگر از تجربه‌های رسانه‌ای و سیاسی بود و در دوران دفاع مقدس تجربه‌های بسیار ارزشمندی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی و نظامی کسب شد.
 
زنگانه بیان کرد: موفقیت‌های امروز حاصل استفاده از تجربه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
 
وی بیان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم استان گلستان جزء سه استانی است که رشد اقتصادی آن سه درصد است و در بین تنها سه استانی است که حوزه صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی با رشد مثبت همراه بوده است.
 
استاندار گلستان تاکید کرد: مجموع افتتاحیه‌ها و انجام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی از هفته دولت تا سفر رییس جمهور بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است.
 
زنگانه گفت: تمام تلاش ما در استان گلستان بر این است بتوانیم خدمت صادقانه را برای مردم رقم بزنیم.
 
لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در نیروهای مسلح استان گلستان تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار