خبرهای داغ:
یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر همزمان با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۰۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر همزمان با رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات و دیگر مسئولان شهرستان، خانواده شهدا و مردم ولایت مدار محله سکه روان شهر قیر برگزار شد.

سرهنگ محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: حضور در این یادواره نشانه این است که راه شهیدان و اهل بیت(ع) ادامه دارد و ان شاالله خداوند به ما توفیق دهد در این مسیر پر فراز و نشیب ثابت قدم باشیم و دِین خودمان را به شهدا ادا کنیم.

یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر برگزار شد +عکس

امام جمعه قیروکارزین در این یادواره با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست" عنوان کرد: ده ها سال در راه شهدا ایستادن و مبارزه کردن با شیاطین و دشمنان خدا یقینا سخت تر و برکات آن بیستر است از اینکه روزی انسان تصمیم بگیرد به جبهه رود و شهید شود.

حجت الاسلام صداقت افزود: شهید بالاخره در آن مقطع زمانی جان خودش را فدا کرد و به آن همه نعمت های خداوند رسیدند. اما ما این راه و پرچم را باید بدست بگیریم و هر لحظه با همه کشش ها و امیالی نفسانی که در وجود انسان وجود دارد و ما را به سوی بدی ها و انحرافات می کشاند باید مبارزه کنیم و این سخت تر است.

یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر برگزار شد +عکس

حجت الاسلام صداقت در این یادواره با اشاره به اینکه بخشی از کتاب های حدیث و روایات ما به جهاد، جنگ، شهادت، شهید، شهامت و ایثار اختصاص داده شده است گفت: هیچ دینی و مذهبی به اندازه دین اسلام به شهادت و رزمنده اهمیت نداده است.

در ادامه مراسم مهدی نهایت با روایت گری خود گوشه‌ای از سبک زندگی و راه و مرام شهدا را روایت کرد. این مراسم با مرثیه سرایی و مداحی محمد حسن محبی مداح اهل بیت (ع) در رثای پیامبر اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (غ) و مقام شهیدان عزیز پایان یافت.

این یادواره به همت هیات انصار المهدی (عج) محله سکه روان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهر قیر، پایگاه محمد رسول الله (ص) و پایگاه ام کلثوم محله سکه روان برگزار شد.

یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر برگزار شد +عکس

 

یادواره شهدای محله سکه روان شهر قیر برگزار شد +عکس

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار