خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: خدماتی که اصناف و بازرسان در طول ۴ دهه گذشته به انقلاب اسلامی داشتند بر هیچ کس پوشیده نیست و در بزنگاه های تاریخی اگر اصناف و بازاریان پای انقلاب مانده اند نشان از اخلاص و بصیرت آنها دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۳۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

خدمات اصناف و بازاریان به انقلاب بر کسی پوشیده نیست / با بسیج اصناف مشکلات آرد و نان را مدیریت کردیم

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در نشست صمیمانه با مسئولین اتاق اصناف به مناسبت هفته بسیج اصناف گفت : خدماتی که اصناف و بازرسان در طول ۴ دهه گذشته به انقلاب اسلامی داشتند بر هیچ کس پوشیده نیست و در بزنگاه های تاریخی اگر اصناف و بازاریان پای انقلاب مانده اند نشان از اخلاص و بصیرت آنها دارد.

سردار ملک ضمن اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور بیان داشت : در اغتشاشات سال گذشته دشمن حساب ویژه ای روی اصناف و بازاریان باز کرده بود اما با بصیرت مثال زدنی تیر دشمن به سنگ خورد و از دست اصناف به دلیل عدم همراهی به شدت عصبانی شد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تصریح کرد : ما در مسئله مدیریت آرد و نان در ابتدای تابستان سال جاری به همت بسیج اصناف یک بن بست شکنی جهادی کردیم و نشان دادیم اگر بخواهیم می‌توانیم مشکلات گلستان را با اتکا به ظرفیت خودمان حل کنیم.

وی گفت : سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا را موظف میدانیم گره های کور و موانع کلان اصناف و بازاریان استان را مرتفع کند لذا از همه شما عزیزان میخواهم مشکلات حوزه های مختلف را احصا کرده و در اختیار بسیج اصناف قرار دهند تا ما ورود کنیم.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : مردم ایران اسلامی یک دشمن مشترک دارند به نام آمریکا که امام در وصف آن فرمود : " هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید " و سالهاست دشمن مشترک ما به دنبال ضربه به معیشت و اقتصاد جامعه است پس ما باید همانطور که در حوزه صنایع دفاعی به قله های اقتدار رسیدیم در زمینه های اقتصادی نیز خودکفا شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار