خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: فرق نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام طاغوت، در این است که در آن زمان ارباب رعیتی بود و الان مردم ارباب رجوع و ما خدمتگزار آنان هستیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۹۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین مدال افتخار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه کلاله در جلسه جهاد تبیین و روشنگری ستاد اربعین این شهرستان گفت:خدمتگزاری و نوکری مردم بزرگترین نعمت الهی و مدالی افتخار است که در نظام مقدس اسلامی خداوند به ما عطا کرده است.

کوهستانی بیان کرد: فرق نظام مقدس جمهوری اسلامی با نظام طاغوت، در این است که در آن زمان ارباب رعیتی بود و الان مردم ارباب رجوع و ما خدمتگزار آنان هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن یک جنگ تمام عیار شناختی و چند جانبه را شروع کرده است؛افزود:یکی از اهداف که دشمن دارد دنبال می‌کند، بی ثباتی در کشور است که ما با جهاد خدمت، جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین، میتوانیم با توطئه آنان مقابله کنیم.

فرمانده سپاه کلاله اظهار داشت:یکی دیگر از اهداف دشمن، تسلط بر ذهن هاست، دشمن دقیقا دارد در این فضا کار میکند که ما باید با استفاده درست از رسانه، تبیین واقعیت ها و درک درست از روایت اول، این موضوع را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار