خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: امروز با توجه به اندوخته ها و تجربیات بدست آمده از دوران هشت ساله دفاع مقدس استکبار جهانی جرات شلیک حتی یک تیر را ندارد زیرا با جواب کوبنده انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۴۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

هفته دفاع مقدس امسال باید باشکوه تر برگزار شود/جوانان ما باید توطئه های استکبار را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر و دبیررئیس ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهرستان آزادشهر با موضوعات هفته دفاع مقدس و طرح کرامت با اشاره به تحمیل هشت ساله جنگ توسط رژیم صدام علیه کشورمان اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی صدام با حمایت استکبار جهانی به کشورمان تجاوز نمود ولی با رهبری امام خمینی (ره) و با حضور جوانان مومن و انقلابی این توطئه استکبار جهانی شکست خورد.

وی تصریح کرد: امروز نیز با توجه به اندوخته ها و تجربیات بدست آمده از دوران هشت ساله دفاع مقدس استکبار جهانی جرات شلیک حتی یک تیر را ندارد زیرا با جواب کوبنده انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

 حسینی در ادامه به اهمیت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با توجه به جنگ ترکیبی و اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان به خاطر پیشرفت ها و بالندگی نظام جمهوری اسلامی، هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از هرسال باشکوه تر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها