خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر از برگزاری مسابقات فوتسال در رده نونهالان و پیشکسوتان در سالن ورزشی شهدا روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۲۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم های نونهالان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر و vs تیم شهدای افتر در سالن ورزشی شهدا روستا برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقه فوتسال دوستانه در رده سنی نونهالان در سالن ورزشی روستا برگزار و در پایان تیم فوتسال نونهالان پایگاه با نتیجه پنج بر چهار بر حریف خود غلبه کردند.

او افزود: همچنین مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم های هیئت باب الحوائج (ع) روستای افتر در رده پیشکسوتان پایگاه نیز با استقبال خوبی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) اضافه کرد: نشست اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سرخه پیرامون سازماندهی دسته های رزمی و گردان امام علی (ع) برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.

حمیدی بیان داشت: برپایی گشت محله محور رضویون پایگاه بسیج از ساعت بیست و سه تا دو بامداد از دیگر برنامه های اجرایی در جهت برقراری امنیت در محله بوده است.

لازم به ذکر است گشت محله محور شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه نیز از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار به همت بسیج این پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار