خبرهای داغ:

نمایشگاه بزرگ دهه ولایت و امامت در محله اسلامی سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی نمایشگاه بزرگ دهه ولایت و امامت با محوریت تبیین واقعه غدیر در مسجد جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۶۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نهم ذی الحجه مراسم دعای عرفه در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا افتر در سرخه با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

همچنین نمایشگاه بزرگ دهه ولایت و امامت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برپا شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ دهه ولایت و امامت در راستای بزرگداشت این ایام و معرفی واقعه مهم غدیر در مسجد جمعه برگزار شد.

او افزود: همچنین به همین مناسبت کتاب صراط توسط مریم پیوندی مسوول علمی و پژوهشی پایگاه به بسیجیان معرفی و خوانش کتاب با موضوع ارکان ایمان توسط بانوان حلقه شهید ابراهیم امامی این پایگاه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مراسم معنوی دعای عرفه نیز در مسجد جمعه با حضور پرشور بسیجیان و نمازگزان در محله برگزار شد.

گفتنی است در راستای اجرای طرح برنامه های تابستانه، مسابقه فوتسال در حلقه جوانان شهید حسین سماوی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در این محله برپا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار