خبرهای داغ:
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

ارائه بسته‌های تشویقی شرکت برق برای تعرفه‌های صنعتی و عمومی

همدان-مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان همدان گفت: وزارت نیرو برای مشترکان برق صنعتی و عمومی، با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق و تامین برق مشترکان خانگی در پیک مصرف تابستان، طرح‌های تشویقی درنظر گرفته است.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

علی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای کار دولت سیزدهم توسط وزارت نیرو و ارائه طرح‌های تشویقی، پیک مصرف تابستان ۱۴۰۱ با موفقیت طی شد و امسال نیز بسته‌های تشویقی بر اساس تعرفه مشترکان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برای مشترکان برق صنعتی و عمومی، با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق و همچنین تامین برق مشترکان خانگی در پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲، طرح‌های تشویقی در نظر گرفته است، افزود: همه طرح‌های تشویقی مشترکان برق صنعتی و عمومی از ۱۵ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: بر اساس بخشنامه شرکت توانیر، همه مشترکان برق با تعرفه صنعتی می‌توانند در زمان اجرای طرح، با تعطیلی یک روز در هفته و کاهش میزان مصرف برق خود از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ مشمول طرح تشویقی شوند.

وی عنوان کرد: در بخش دیگری از این طرح‌های تشویقی، واحد‌های صنعتی می‌توانند با امضای تفاهم‌نامه همکاری، نسبت به تغییر و کاهش ساعات کاری و همچنین جابه‌جایی روز تعطیل هفته از مزایای این طرح برخوردار شوند.

صادقی بیان کرد:  مفاد این تفاهم‌نامه‌ها شامل کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف (۱۱ صبح تا ۱۸)، جابه‌جایی روز تعطیل از جمعه به یکی از روز‌های هفته، تغییر ساعات کار برنامه‌ریزی شده و تعطیلی کار از ساعت ۱۳ و انتقال آن به ساعات دیگر است.

وی اظهار کرد: همچنین بر اساس این بخشنامه مشترکان برق با تعرفه عمومی که شامل ادارات نیز می‌شود مکلفند از ساعت  ۱۰ صبح تا ۱۳، مصرف برق خود را حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ کاهش دهند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد: ادارات باید مصرف انرژی در ساعات غیر اداری را ۶۰ درصد نسبت به ساعات اداری کاهش دهند.

وی بیان کرد: سایر مشترکان تعرفه برق عمومی همچون مجموعه‌های ورزشی و مراکز درمانی به غیر از ادارات نیز می‌توانند با امضای تفاهمنامه میزان مصرف برق از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و کاهش حداقل ۱۰ درصد مصرف برق خود مشمول طرح‌های تشویقی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار