خبرهای داغ:
قاسمی‌ فرزاد:

۳۰ هزار مسکن در نهضت ملی مسکن استان همدان نیاز داریم

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه محوطه شهرک پرواز ۱۴۵ هکتار است، گفت: در همدان قریب به ۳۰ هزار مسکن در نهضت ملی مسکن نیاز داریم که این اقدام نخست بوده است و امیدواریم گام‌های بعدی به سرعت برداشته شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۷۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌ فرزاد در شورای مسکن استان همدان که همراه با آئین آغاز عملیات احداث ۱۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک پرواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارک و خجسته‌ای است و شاید در طول سال‌های بعد از انقلاب در حوزه مسکن اقدامی این چنین در همدان مانند نداشته است.

وی با بیان اینکه در مقایسه نهضت ملی مسکن با ادوار گذشته متوجه می‌شویم که مسکن مهر از سرانه‌های عمومی بوده اما در این طرح بحث الحاق صورت گرفته است، افزود: طرح جامع تهیه و ۲ هزار هکتار به محدوده شهری اضافه شد.

استاندار همدان با بیان اینکه محوطه شهرک پرواز ۱۴۵ هکتار است، مطرح کرد: در همدان قریب به ۳۰ هزار مسکن در نهضت ملی مسکن نیاز داریم که این اقدام نخست بوده است و امیدواریم گام‌های بعدی به سرعت برداشته شود.

وی مطرح کرد: پیشنهادهای زیادی درباره مجری این پروژه شد اما بنا بر تجربه سال‌های گذشته و عملکرد بنیاد مسکن بهترین و مناسب‌ترین مجموعه برای این پروژه بنیاد مسکن است که در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ساخت و ساز صورت گیرد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: بنیاد مسکن توان بسیار خوبی از نظر لجستیک و نیروی انسانی دارد و ریاست بنیاد مسکن در حوزه عمرانی منحصر به فرد است و تحرک، پویایی و خلاقیت دارد به طوری که از روزی که با ایشان موضوع را مطرح کردم از فردای آن روز اقدامات انجام و در کمترین زمان کار شروع شد.

وی با بیان اینکه الحاق زمین در کمترین زمان ممکن بنا به توصیه  وزیر انجام شد، تصریح کرد: وزارت کشور همکاری لازم را داشتند و از این به بعد هم در کنار ما خواهد بود تا تامین زمین با قوت انجام شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در هفته حداقل دو جلسه تأمین مسکن داریم و روح همدلی و همکاری در این جلسه قابل مشاهده است، تأکید کرد: امروز روز به یادماندنی است چراکه پایه‌گذاری تمدن و مدنیت از شهرها آغاز می‌شود امیدوارم شهرک پرواز مهد علم، دانش، تقوا و اخلاق باشد.

در پایان این جلسه عملیات احداث۱۱۰۰۰ واحد مسکونی با رمز «یا علی بن ابی طالب» آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار