خبرهای داغ:
سید محمد دهنوی گفت: طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم‌برخوردار استان مورد حمایت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۵۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۱۰۳ روستای کم‌برخوردار گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدمحمد دهنوی در نخستین جلسه شورای مهارت استان گلستان، اظهار کرد: سند ائتلاف مهارت‌آموزی استان گلستان یک سند تحول‌گرا و توسعه‌ای در همه بخش‌ها و حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که نیازمند توجه و دقت نظر دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مجمعی شامل افرادی صاحب‌نظر و متخصص به منظور تسریع و قابل اجماع بودن برای تدوین سند ائتلاف مهارت‌آموزی استان گلستان تشکیل شود، افزود: موضوع مهم مارکتینگ و برندسازی محصولات و تولیدات با توجه به سیاست‌گذاری‌های توسعه‌ای در استان گلستان به صورت ویژه‌ای در سند ائتلاف مهارت‌آموزی استان نگاه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان رویدادی بسیار بزرگ، مهم و ائتلافی بود که نشان داد همکاری با بخش خصوصی می‌تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد و این مسابقات برای استان یک برند شد.

دهنوی همچنین با تاکید بر اهمیت موضوع مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی گفت: یکی از مصوبات این جلسه الزام پرداخت تسهیلات در بخش ترویج کشاورزی فقط برای کسانی از کانال مهارت عبور کرده باشد میسر خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها در خصوص طرح ۴۰۴۰ که موضوع توسعه و محرومیت‌زدایی در ۱۰۳ روستای منتخب استان گلستان را دنبال می‌کند، از طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی بر پایه مهارت در این مناطق حمایت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار