خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

سپاه و بسیج با طرح صنعت یار در کنار کارگران و کارفرمایان است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: در جهت برطرف نمودن موانع تولید در کنار کارگران و کارفرمایان هستیم.
کد خبر: ۹۵۰۷۵۳۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر که در سالن همایش ارشاد شهرستان کازرون برگزار شد با گرامی داشت هفته کار و کارگر و گرامیداشت یادو خاطره شهدای این قشر بیان نمود: قشری که فردای روز قیامت از مواخذه و بازخواست در امان می باشد بی شک قشر کارگران زحمتکش است.

وی ادامه داد: کسانی که با عزت و افتخارند و همت بلند و بی ادعا دارند جزء کسانی هستند که از سفره طیب و حلال قشری کارگری بزرگ شده اند و در دنیا و آخرت سربلند هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: امروز بسیج و سپاه با افتخار در جهت رفع موانع تولید با طرح صنعت یار در کنار متولیان امر برای خدمت دهی به کارگران و کارفرمایان می باشد و موضوع بیمه کارگران شهرستان در اولویت حل و فصل مسئولان لحاظ و برطرف شود.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه در کنار همه نهادی های خدمت رسان در جهت محقق نمودن شعار سال مهار تورم و رشد تولید برای حل مشکلات در کنار دلسوزان در نهادهای متولی است.

سرهنگ توکل تاکید کرد: از همه مردم خصوصا قشر سرمایه گزار در خواست داریم برای سرمایه گزاری در شهرستان کازرون برای حل مشکلات کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به سهم خود تلاش نمایند و ما هم به سهم خود حمایت خود را از سرمایه گزاران جهت سرمایه گزاری اعلام می کنیم.

در پایان به نمایندگی از سایر کارگران شهرستان کازرون از تعدادی از کارگران نمونه با حضور مسئولین با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار