خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی سپاه بوانات:

گمنامی، از ویژگی‌های مهم سردار شهید حجازی است

مسئول دفتر نمایندگی سپاه بوانات، گمنامی را از ویژگی‌های مهم سردار شهید حجازی، همچون دیگر شهدا دانست.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۲۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم بزرگداشت مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حجازی با همکاری سپاه بوانات در امامزاده سید علی اکبر بوانات با حضور فرماندار، فرماندهی سپاه بوانات، مسئولین ادارت و کارکنان سپاه برگزار شد .

حجت السلام جوزانی مسئول دفتر نمایندگی سپاه بوانات در این مراسم گفت: داغی که بعد از شهادت شهید عزیز سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس دوباره دل مردم ایران را سوزاند شهادت سردار حجازی بود.

وی با یاداوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس بشهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسولیتهای مهمی از ابتدا دفاع مقدس در سپاه داشتند؛ از فرماندهی قرارگاههای مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان و نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان حضرت اقا داشتند.

وی افزود: از ویژگی های مهم این‌رسردار، مانند بقیه بزرگان سپاه، گمنامی ایشان بوده و دنبال گمنامی رفتند؛ ایشان از مصاحبه فراری بود تا جایی که همسایگان ایشان تا موقع شهادت نمی دانستند ایشان جانشین فرمانده قدس بوده اند.

حجت السلام جوزانی ادامه داد: این‌خصلت واقعا از تقوای بالای ایشان بوده ؛ ما کاری که نکرده ایم را فریاد می زنیم و همه جا جار می زنیم، اما کسانی که فهمیندند آیه (ما عندکم ینفد و ما عندالله باق) دنبال گمنامی بودند.

وی در ادامه به۴ صفت عظیمی که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت این شهید بر آن تأکید داشتند اشاره و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: "عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیروئی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ئی از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله است".

حجت السلام جوزانی با اشاره به خاطره ای گفت: دوست ایشان اقای نادرالاصلی تعریف می کند: "از او پرسیدم امروز شاهدیم که رهبر معظم انقلاب تنها هستند و چگونه باید این تنهایی را جبران کنیم و در پاسخ گفت نیاز است ۲ نکته را رعایت کنیم؛ اول تبعیت و دوم اینکه ایشان نیاز به امید جامعه دارند و باید تلاش کنیم جامعه امیدوار به آینده و اتفاقات خوب باشد؛ رهبر معظم انقلاب این حکیم بزرگ دائماً این نکات را جامعه گوشزد می‌کنند و امثال شهید حجازی این نکات را به‌خوبی دریافت می‌کنند".

وی افزود: مسئولان ما مدیون خون شهدایند. ما مدیون انقلاب و نظام هستیم. نباید طلبکار نظام باشیم بلکه باید ویژگی هایی که حضرت اقا در مورد شهید حجازی فرمودند را در خود ایجاد کنیم و به حرکت نظام جمهوری اسلامی در رسیدن به آرمان هایش سرعت بخشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار