خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

امروز انقلاب اسلامی ایران قلب جهان اسلام است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب در بخش کنارتخته کازرون گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران قلب جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۵۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم جشن انقلاب حسینیه ی حضرت ابوالفضل(ع) روستای پیرمهلت کنارتخته بیان نمود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ سخت،جنگ نرم،جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران شروع کردند.

وی افزود: با شروع انقلاب اسلامی ایران در سال1357 نظام جمهوری اسلامی ایران به قلب جهان اسلام و امید هم آزادی خواهان دنیا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: الارغم نقشه ها و توطئه های دشمنان هیچکدام از حربه های دشمن جواب نداد و مردم پای نظام و انقلاب خودشان با بصیرت ایستاده اند.

وی تصریح داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های علمی، پزشکی، امنیتی، نظامی و... بر هیچ کس پوشیده نیست و به این پیشرفت ها دشمنان بارها اعتراف کرده اند و یکی از علت دشمنی دشمنان همین پیشرفت ها می باشد.

سرهنگ توکل اشاره داشت: امروزه ما انقلاب خودمان را صادر می کنیم و به دنبال تمدن سازی هستیم. امروزه کشور ما کشوری مقتدر و با عزت و سرافراز است که در منطقه حرف اول را می زند.

وی یادآور شد: حضور جوانان نسل سومی این نظام در جنگ با داعش یکی از دستاوردها در ادامه راه شهدا و ایثارگری رزمندگان برگرفته از رشادت های مردم در پیروزی انقلاب و ایستادگی در جنگ 8ساله نام برد.

وی در پایان با توجه به سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ از این عملیات غرور آفرین و شهدای این عملیات یاد کردند و سالروز این عملیات را گرامی داشتند. .

در این مراسم حاضرین با اجرای گروه سرود، نمایش، شعر خوانی در زمینه انقلاب و مولودی خوانی همراه بودنند.

ضمنا این مراسم به همت پایگاه خواهر و برادر روستای پیرمهلت از حوزه های مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) و حضرت خدیجه(س) بخش کنارتخته شهرستان کازرون برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار