خبرهای داغ:
در شهرستان کازرون؛

پیشکسوتان جهاد و شهادت پرچم کشور را به جوانان بسیجی تحویل دادند

همزمان با ۵ آذر سالروز فرمان تاریخی امام در تشکیل بسیج مستضعفین پیشکسوتان جهاد و شهادت پرچم جمهوری اسلامی ایران را جوانان بسیجی تحویل کردند.
کد خبر: ۹۴۷۲۱۹۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با 5آذر سالروز فرمان تاریخی امام در تشکیل بسیج مستضعفین پیشکسوتان جهاد و شهادت پرچم جمهوری اسلامی ایران را جوانان بسیجی تحویل کردند.

سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در خصوص اهداف واگذاری پرچم کشور از نسلی به نسل دیگر بیان داشت: هدف از برگزاری این مراسم انتقال تجربیات و پیام دوران سخت و عزت آفرین کشور در همه ی صحنه ها و میدان ها می باشد که در شرایط سخت، پیچیده و تاریخی امروز جوانان کشور به سر می‌برند و بدانند آن ها هم باید در شرایط سخت امروز همانند پیشکسوتان خود با اقتدار ایستادگی نمایند.

وی یادآور شد: جوانان کشور باید بدانند انقلابی که امروز بدست ما رسیده به این راحتی وآسایش به ما نرسیده است و باید تلاش شبانه روز ی برای شکوفایی و بالندگی روز به روز کشور در سطح جهان داشته باشیم.

در این مراسم میقات نامه ابتدا توسط پیشکوست جهاد شهادت مزارعی قرائت و سپس سوگند نامه بسیجیان نسل گام دوم انقلاب توسط برادر بسیجی شفیعی قرائت و پرچم ایثار و مقاومت از پیشکسوتان جهاد و شهادت تحویل گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار