نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبیین و روشنگری مهم‌ترین وظیفه امروز مبلغان است

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران،تبیین و روشنگری را مهم‌ترین وظیفه امروز مبلغان دانست و گفت:هدف جهاد تبیین وحدت بین مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۷۲
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

تبیین و روشنگری مهم‌ترین وظیفه امروز مبلغان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست تخصصی «طلایه‌داران جهاد تبیین» صبح امروز، سوم اسفندماه با حضور آیت‌الله لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

تبیین و روشنگری مهم‌ترین وظیفه امروز مبلغان است

آیت الله محمدی لائینی نماینده  ولی فقیه در مازندران در این نشست با اشاره به اینکه باید در کنار تبلیغ معارف الهی، دستاوردهای انقلاب نیز تبیین شود، گفت: تبیین و روشنگری مسائل روز و وقایع و حوادث از مهم‌ترین وظایف مبلغان در اجرای جهاد تبیین است.

آیت الله محمدی لائینی به مهم ترین نکات جهاد تبیین پرداخت و افزود:  فعال بودن در برابر هجمه دشمنان، بیان رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف از نکات مهم و  وحدت بین مردم و انقلاب از اهداف جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با تصریح بر اینکه جدایی  سیاست و دین یک بدعت آشکار است،اضافه کرد:طلبه ساکت و صامت در انقلاب و حوزه، بزرگترین آفت و آسیب برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

آیت الله محمدی لائینی خواستار بازخوانی منشور روحانیت در حوزه های مختلف توسط طلاب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود تاکید کرد: بسیج و حوزه های علمیه در جهاد تبیین و روایتگری حقایق باید وارد میدان شده و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار