سخنگوی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد

گروه تلویزیونی سپاه کربلا پیشتاز جهاد تبیین در جنگ روایت‌ها /جوانان مومن در «مسیر انقلاب» یک جبهه واحد شدند

ساری- سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به اینکه جهاد تبیین در گروه تلویزیونی سپاه کربلا شکل گرفته است، تاکید کرد: در کمتر از دو سال گروه تلویزیونی سپاه کربلا با تولیدات کیفی و کمی در شان جریان انقلابی توانست جهاد تبیین را به وضوح نشان بدهد.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۴۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

جهاد تبیین در گروه تلویزیونی سپاه کربلا شکل گرفت /

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از پخش صدومین قسمت برنامه مسیر انقلاب در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر از آنتن صداوسیمای مرکز استان خبر داد و گفت:با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، و برای بیان روایت درست از وقایع  جامعه و انقلاب سنگری به نام «مسیر انقلاب» توسط  معاونت روابط عمومی سپاه کربلا ایجاد شد.

سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به اینکه جهاد تبیین در گروه تلویزیونی سپاه کربلا شکل گرفته است، تاکید کرد: در کمتر از  دو سال گروه تلویزیونی سپاه کربلا با تولیدات کیفی و کمی در شان جریان انقلابی  توانست جهاد تبیین را به وضوح نشان بدهد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با اعلام اینکه گروه تلویزیونی سپاه کربلا جز ۵ گروه برتر تلویزیونی در کشور معرفی شده است، افزود: در دوسال اخیر برنامه‌های فاخری  تولید شده است  که غالبا افراد متخصص از بدنه بسیج ورود پیدا کردند و دغدغه‌های خود را نشان دادند.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در  ادامه سخنان خود به چگونگی شکل گیری گروه تلویزیونی سپاه کربلا و برنامه مسیر انقلاب پرداخت و گفت:ملزومات و مقدمات برنامه مسیر انقلاب از بهمن ماه سال ۹۷ فراهم شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی اضافه کرد: جریان انقلابی و افراد متخصص و متعهد برای جهاد تبیین در رسانه  باید یک جبهه و یک گروه می‌شدند که این اتفاق افتاد و در پاییز سال ۹۸ برنامه مسیر انقلاب از گروه تلویزیونی سپاه کربلا  کلید خورد.

سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به اینکه برنامه مسیر انقلاب یکی از برنامه‌های متنوع و فاخر گروه تلویزیونی سپاه کربلا است، افزود: هدف این برنامه  روایت درست از انقلاب و جامعه برای نسل جوان  است.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در عصر جنگ رسانه ها، روایت‌ها و ایده‌ها، سپاه پاسداران به استناد ماده ۱۵۰ قانون اساسی که حافظ انقلاب است هرجا احساس خطری کند که  انقلاب مورد تهدید قرار میگرید وارد عمل می‌شود، گفت: سپاه باید سنگری متناسب با تهدید‌ها ایجاد می‌کرد که گروه تلویزیونی در استان‌ها شکل گرفت و به طبع در معاونت روابط عمومی سپاه کربلا هم ایجاد شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با اشاره به شعار سپاه پاسداران که سپاه و بسیج از مردم برای مردم و با مردم است، تصریح کرد:بر اساس همین اصل همه گروه‌ها و  جریان‌های انقلابی  معاونت روابط عمومی سپاه کربلا را  مرجع و سنگر برای کار انقلاب می‌دانند.

سخنگوی سپاه کربلا با بیان اینکه اندیشکده‌های غربی به این نکته اذعان دارند که در جنگ‌های آینده کسی پیروز میدان است، که بهترین روایت را از حادثه داشته باشد، افزود: نزدیک به ۱۴۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان شبانه روز در حال القا یاس و ناامیدی  در جامعه هستند که این بخشی از جریان تحریف است و  استراتژی دشمن هم پمپاژ خبری علیه نظام می باشد بنابراین گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن وارد میدان شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در پایان سخنان خود با قدردانی از فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، یادآور شد: از مدیر کل صداوسیمای مازندران، و  همه بسیجیان متخصص که در تولیدات گروه تلویزیونی سپاه کربلا ما را همراهی و حمایت کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار