فرمانده سپاه کربلا:

روحانیت و طلاب، طلایه داران جهاد تبیین هستند/ مازندران بیش از هر زمان دیگری نیازمند جهاد روایت است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه استمرار انقلاب در سایه سه عنصر روحانیت و مکتب و مردم است، افزود: روحانیت و طلاب، طلایه داران جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۱۷۱۲۲
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست تخصصی «طلایه‌داران جهاد تبیین» صبح امروز، سوم اسفندماه با حضور آیت‌الله لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد.

خبر

سردار مسلمی در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب مدیون روحانیت است، گفت: انقلاب اسلامی با سه عنصر اصلی مکتب، روحانیت و مردم  شکل گرفته است که  استمرار و استقرار و استکمال آن به واسطه  همین سه عنصر است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه استمرار و استکمال  انقلاب در سایه همین سه عنصر روحانیت و مکتب و مردم است افزود: امروزه بیشترین تهاجم غرب به قشر روحانیت و مردم است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به این نکته پی برده است، که روحانیت و مردم دو رکن اساسی برای پایداری و قوام انقلاب هستند،خاطرنشان کرد: روحانیت و طلاب، طلایه داران جهاد تبیین هستند.

سردار مسلمی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان بر روی رسانه ها ، اضافه کرد: در حوزه اقشار مختلف،آن قشری که کمترین انحراف را داشته است، روحانیت بوده و دشمن با همه ابزار نوین رسانه ای،به دنبال ضربه زدن به قشر روحانیت است چرا که آنان به اهمیت قشر روحانیت پی بردند.

فرمانده سپاه کربلا  به نقش آفرینی روحانیت در دوران ها و  حوزه های مختلف در جامعه هم اشاره و تاکید کرد: دو نوع طبیب در جامعه داریم طبیب جسم و طبیب روح ،که نیاز است دولت اسلامی علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح جامعه هم توجه ویژه داشته باشد.

سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه  امروز زمان جهاد روایت در مازندران است وبیش از هرزمانی نیازمند جهاد تبیین هستیم، اضافه کرد: با  حضور ائمه جماعات ونقش آفرینی امامان جماعت و با مشارکت مردم  در جهاد تبیین، باید نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به کارکرد مساجد در جهاد تبیین هم اشاره کرد و گفت: جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل رجوع مردم باید احیا شده و  امام مسجد و محله باید محور و کانون باشند و جایگاه واقعی خودرا در مسجد بداند.

فرمانده سپاه کربلا به ساخت خانه عالم هم اشاره کرد و گفت: سپاه این آمادگی را دارد که در کنار ساخت مسکن محروم، به ساخت خانه عالم بپردازد چرا که اشتیاق روحانیون و طلاب در مناطق محروم و خدمت رسانی به مردم زیاد است و اگر به ساخت خانه عالم توجه شود،شاهد حضور بیشتر مبلغان و روحانیون در مناطق محروم هم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار