فرمانده سپاه کربلا در نشست خبری:

با جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به معرفی همه ابعاد انقلاب، تاکید کرد: دستاورد‌های انقلاب را با جهاد تبیین به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

با جهاد تبیین باید ابعاد دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ نشست خبری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر بسیج و سپاه کربلا عصر امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست با اشاره به اینکه  انقلاب اسلامی  با پشت سرگذاشت همه مشکلات توانسته است با اقتدار بصورت  فعال و چشمگیر در منطقه و نظام بین الملل حضور داشته باشد، گفت: این انقلاب با پشتوانه مردم و هدایت‌های رهبری بالنده‌تر و پرفروغ‌تر از گذشته در عرصه های بین المللی حاضر شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب آن را بیان فرمودند، افزود:باید جهاد روایت را  بیشتر از گذشته مورد توجه قرار داد چرا که نسل سوم وچهارم انقلاب اتفاقات دوران انقلاب را نمیدانند و می بایست آن را به نسل آینده ساز انتقال داد.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه این انقلاب به سادگی بدست نیامده که به راحتی پشت آن را خالی کنیم، ادامه داد:انقلاب با همه فراز و نشیب ها  و علیرغم همه سنگ اندازی توسط دشمنان،و با همه ابعاد تهدیدها در حوزه های مختلف، که امروزه به صورت جنگ شناختی، علیه ایران بکار گرفتند،همچنان در مسیر مکتب اسلام مستحکم و استوار  ایستاده است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه سپاه با توجه به قانون اساسی محافظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب است، خاطرنشان کرد: بسیج هم با توجه به قانون در مورد بسیج کنندگی جامعه و  مردمی کردن انقلاب ماموریت خود را به درستی انجام میدهد.

با جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب را به نسل جوان انتقال دهیم

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خاطراتی از حاج قاسم درباره مسجدمحوری در اداره کشور، خاطرنشان کرد:حاج قاسم گفت که وظیفه مساجد فقط به مکان جغرافیایی آن محدود نمی شود، بلکه باید به همه اموراتی که به مسجد مربوط است ، توجه کرد و فرهنگ مسجد محوری را در جامعه ترویج داد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به  معرفی همه ابعاد انقلاب، تاکید کرد: باید با ابزار‌های نوین رسانه ای، و با هنرمندی  تمامی ابعاد مختلف انقلاب را به مردم معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها