رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران:

هدف از جهاد تبیین امید آفرینی در جامعه است / نیرو‌های مسلح ایران در جهان نمونه ندارند

ساری-حجت الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه تبیین آرمان‌ها و اصول انقلاب در اولویت نهاد نمایندگی، ولی فقیه است، خاظرنشان کرد: هدف از جهاد تبیین امید آفرینی در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۷۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرانف جلسه هم اندیشی مسئولین حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپاه کربلا با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران؛ ضمن تبریک میلاد مولی الموحدین امام علی( علیه السلام) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در جشن ملی گفت: دشمن از عظمت و اقتدار ایران اسلامی آگاه است و این همه دستاورد‌های ملی و بین المللی را مدیون جوانان با غیرت و هوشیار در صحنه هستیم.

حجت الاسلام زارعی افزود: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده نیاز است تا با درک درست از گذشته آن را بشناسیم و با مدیریت جهادی و با اعتقاد به این اصل که ما می‌توانیم مایه عزت و پیشرفت کشورمان در همه عرصه‌ها باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران با بیان اینکه نهاد نمایندگی، ولی فقیه در تقویت باور‌های دینی در بین نیرو‌های مسلح تاثیرگذار است تاکید کرد: نقش علما و روحانیون در شناخت مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی پر رنگ‌تر بود و این قشر فرهیخته وظیفه رهبری و هدایتگری جامعه هدف را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی ادامه داد :  امروز نیرو‌های مسلح ما با توجه به خودباوری و شرایط تحریم‌های ظالمانه در دنیا نمونه هستند، شایستگی و سلامت کامل کارکنان باید حفظ شود و باید تمام قوا را بکار گرفت تا دستگاه عظیم و قدرتمند نیرو‌های مسلح تضعیف نشود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران تهدیدات درونی و بیرونی را با توجه به حجم فعالیت و گستردگی ماموریت‌ها در نیرو‌های مسلح متنوع دانست و افزود: اقدامات پیشگیرانه در پیشگیری از وقوع تخلف و جرم یکی از کم هزینه‌ترین راه هاست.

این مقام قضائی تصریح کرد: وقتی جرمی در یگان‌های مسلح صورت می‌گیرد همه فلش‌ها و عکس العمل‌ها بسمت مباشر جرم می‌رود در صورتی که قصد داریم خودمان را تبرئه کنیم، بنابراین هر کدام از مسئولین امر از فرماندهی، عقیدتی، حفاظت، بازرسی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به سهم خود در وقوع جرم متوجه تقصیر می‌باشند.

حجت الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه تبیین آرمان‌ها و اصول انقلاب در اولویت نهاد نمایندگی، ولی فقیه است، خاظرنشان کرد:  فرماندهی کل قوا در بیانیه گام دوم نیز به آن اشاره نمودند، باید با تمام ابزار‌ها و امکانات موجود به تبیین در حوزه نیرو‌های مسلح پرداخت  و هدف ما از اقدام جهاد تبیین امید آفرینی در جامعه است.

 رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران در پایان سخنان خود افزود:همه ما امانتدار نیرو‌های مسلح هستیم و باید در حفظ پرسنل و شناسایی آسیب‌ها تلاش نمایم آشنایی نیرو‌های مسلح با قوانین و مقررات که با همکاری سازمان قضایی توسط قضات محترم در سطح یگان‌ها صورت می‌گیرد خط مقدم جهت جلوگیری از ارتکاب جرایم می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار