خبرهای داغ:
مدیرعامل مجمع خیرین اشتغال نهاوند خبر داد

راه‌اندازی بارانداز گیاهان دارویی غرب کشور در نهاوند

نهاوند-مدیرعامل مجمع خیرین اشتغال نهاوند از راه اندازی بارانداز گیاهان دارویی غرب کشور با حمایت‌های مجمع خیرین اشتغال نهاوند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مرکز نوآوری در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۹۲
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی زمانیان درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بارانداز گیاهان دارویی غرب کشور با حمایت‌های مجمع خیرین اشتغال نهاوند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مرکز نوآوری در شهرستان نهاوند راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: شهرستان نهاوند از لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی در منطقه غرب کشور بی‌نظیر است و با استان‌های همدان، لرستان و کرمانشاه همسایه است و دارای تنوع ۵۰۰ نوع گیاه دارویی است که با راه‌اندازی این بارانداز زنجیره تامین در بخش گیاهان دارویی در غرب کشور توسط شهرستان نهاوند تامین خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین اشتغال نهاوند عنوان کرد: همچنین همه تجار و بازرگانان می‌توانند به صورت دیجیتال و با حذف دلال به محصولات به صورت مستقیم دسترسی داشته باشند و سالانه ارزش تجارت گیاهان داوریی بیش از 2 میلیارد دلار است که بخش قابل توجهی از آن از طریق صادرات به دست می‌آید‌.

وی اظهار امیدواری کرد: با شروع به کار این بارانداز که در کشور بی‌نظیر خواهد بود تحول عمیقی در اشتغالزایی، توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی و اسانس‌گیری در شهرستان به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار