خبرهای داغ:
فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) استان همدان:

ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار رزمندگان سپاه بار دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان زد

بهار-فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) استان همدان گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و رشادت‌های جان برکف رزمندگان سپاه توانست بار دیگر بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان ایران اسلامی سیلی محکمی بزنند.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۴۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزار یبسیج، اجتماع یوم الله ۱۳ آبان و یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان بهار با حضور امام جمعه بهار، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهر بهار برگزار شد.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) استان همدان در این مراسم با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام گذاشتن ارتش آمریکا برای سرقت نفتکش ایرانی اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و رشادت‌های جان برکف رزمندگان سپاه توانست بار دیگر بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان ایران اسلامی سیلی محکمی بزنند و به همه دشمنان ثابت کردند که اقتدار ایران اسلامی فراتر از حد تصور آنان است.

سیدرضا موسوی بیان کرد: حضور پرشور دانش‌آموزان در این اجتماع به این معنا است که ضمن بستن عهد و پیمانی دوباره با ولایت فقیه، با تمام تلاش خود در تعلیم و دانش کوشاتر از گذشته قدم برداشته و در راه پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان همواره با ایمانی راسخ تلاش خواهند کرد.

در پایان این مراسم قطعنامه ۱۳ آبان قرائت و حاضرین با فریاد «الله اکبر» انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار