خبرهای داغ:

پیام تبریک روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

همدان-روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۴۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

پیام تبریک روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به جهدگران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خبرنگار، صیادی توانمند، هوشیار و بصیر است که لحظه‌ها را شکار می‌کند و گاهی لحظه‌ها او را شکار می‌کنند؛ خبرنگار، شاهد جهاد و شهادت است و شهادت، شاهد مجاهدت خبررسان‌هایی همچون شهید «محمود صارمی» است که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ آخرین خبر را با خون خود نگاشت و متن آن خبر این بود: «خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به همراه ۸ نفر دیگر در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف  کشته شد.» و این خبر در تقویم ایران اسلامي سرنوشت‌ساز شد به نام روز خبرنگار؛ روزی به وسعت تاریخ ایران که غربتی را کنار زد و شهرتی مثال زدنی را به ارمغان آورد.

این پیام می‌افزاید: خبرنگار همان کسی است که خبرهای تلخ و شیرین از قیام مسجد گوهرشاد و به توپ بستن مجلس روایت خود را آغاز کرده و از مسیر انقلاب ۱۳۵۷ عبور نماید. قلم و زبان و دوربینش را در بزم و رزم دفاع مقدس تجهیز کند تا بتواند مدافعان حرم و امنیت و سلامت را به رخ جهانیان بکشاند. خبرنگار همان کسی است که قرآن برایش «نون والقلم ومایسطرون» را سروده و رهبر حکیم انقلابش با اشاره‌ای که «بدون خبرنگار، لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» او را ستوده است.

در ادامه این پیام آمده است: روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن پاسداشت مقام ارزشمند خبرنگاران، هفته معنادار خبرنگار را به این عزیزان تبریک گفته و باور دارد امروزه در میان طوفان و سونامی رسانه‌های خبری دنیای غرب و ضد انقلاب، این خبرنگاران متعهد و دلیر انقلابی هستند که آگاهانه، صادقانه، ماهرانه و عادلانه با شفافیت خبری و تحلیل‌های منطقی، پدافندی محکم را در سنگر مقدس رسانه ایجاد می‌کنند. دست این هنرمندان مطالبه‌گر را می‌فشاریم، قلمشان را می‌ستاییم و قوت کلامشان را به جان می‌نوازیم. به امید روزی که همه خبرنگاران اسلامی در یک زمان هماهنگ، خبر ظهور حضرت ولی عصر(عج) را در کل رسانه‌های عالم با یک تیتر خبری ویژه، خبررسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار