خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

توحید و خداشناسی سبک زندگی ما را تغییر می‌دهد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: اگر توحید و خداشناسی در زندگی ما به حد اعلاء برسد سبک زندگی ما نیز تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۶۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع خانواده‌های پاسداران معاونت نظارت و بازرسی سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: اگر توحید و خداشناسی در زندگی ما به حد اعلاء برسد سبک زندگی ما نیز تغییر خواهد کرد.

وی تفاوت در رفتارها در اوقات مختلف را ناشی از تفاوت در سطح خداشناسی و امام‌شناسی دانست و بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری مراسم‌های مذهبی در اعیاد و شهادت ائمه معصومین (ع) باید رسیدن به مراتب بالای امام‌شناسی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خداوند را ناظر و آگاه نسبت به همه اعمال و رفتارها دانست و افزود: اعضا و جوارح انسان و همچنین زمان و مکان از جمله شاهدان روز قیامت هستند که له یا علیه ما شهادت می‌دهند.

وی بزرگ‌ترین شاهدان روز قیامت را ائمه معصومین(ع) دانست و افزود: اگر ما به حد بالایی از امام‌شناسی برسیم ائمه معصومین (ع) را شاهد بر اعمال خود می‌دانیم و دیگر گناه نمی‌کنیم در نتیجه سبک زندگی ما تغییر خواهد کرد.

نجاری در پایان خاطرنشان کرد:  بازدید از مراکز گردشگری همچون غار علیصدر در افزایش معرفت ما نسبت به خداوند تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار