خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرماندهی سپاه فیروزآباد پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان:
توجه ویژه ما به شعار اقتصاد مقاومتی مانع از وابستگی ما به کشور های بیگانه که در پی آن مانع تاثیر تحریم ها بر هستی زندگی و معاش ما میگردد.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۴۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه فیروزآباد به مناسبت سالروز عملیات رمضان  پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران و روزه داران گفت: عملیات رمضان در تیر ماه 61 اتفاق افتاد که اولین عملیات ما در خاک دشمن بود ولی توان نظامی دشمن چندین برابر توان نظامی ما بود، نیروهای عراقی در این عملیات برای همه چیز ما برنامه ریزی کرده بود و تنها به یک نکته در خصوص نیروهای ما توجه نکرده بود و آن بحث تقوا و ایمان رزمندگان اسلام بود.

وی گفت در عملیات رمضان دشمنان ما از تمام توان خود استفاده کردند و حتی در کانالهای حفر شده قیر داغ ریخته بودند که بسیاری از رزمندگان ما با لبان تشنه شهید شدند.

محبی ادامه داد: بسیجیانی که در عملیات رمضان با لبان تشنه در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند امروز هم تمام توان خود را برای مقابله با دشمن در زمینه های مختلف به کار خواهند برد و نیروهای زمینی ، هوایی ، دریایی ، گردانهای امام حسین (ع) و بیت المقدس آمادگی کامل را دارند و اجازه تعرض نیروهای تکفیری از جمله داعش و ... به کشور اسلامی ما نخواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد خاطر نشان کرد: اگر میخواهیم عاقبت بخیر شویم باید توجه به فرامین مقام معظم رهبری داشته باشیم و امروزه وظیفه همه ما اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

محبی در پایان اظهار داشت: توجه ویژه ما به شعار اقتصاد مقاومتی مانع از وابستگی ما به کشور های بیگانه که در پی آن مانع تاثیر تحریم ها بر هستی زندگی و معاش ما میگردد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار