خبرهای داغ:
به منظور بالا رفتن سطح توانمندی و آموزش مراسم افتتاحیه ساختمان جدید گردان ۱۱۲ امام حسین (علیه السلام) همراه با سخنرانی سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام) با حضور اعضای شورای لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، مسئولین ادارات و ارگان های نظامی شهرستان، بسیجیان وپایوران گردان112 امام حسین (علیه السلام) در محل ساختمان گردان شهرستان شهرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۸۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، مراسم افتتاحیه ساختمان جدید گردان ۱۱۲ امام حسین (علیه السلام) همراه با سخنرانی سردار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر14 امام حسین (علیه السلام) با حضور اعضای شورای لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، مسئولین ادارات و ارگان های نظامی شهرستان، بسیجیان وپایوران گردان112 امام حسین (علیه السلام) به منظور بالا رفتن سطح توانمندی و آموزش در محل ساختمان گردان شهرستان شهرضا برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین (علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: برنامه با قرائت قرآن آغاز شد، و در ادامه فرمانده گردان ضمن خیرمقدم گویی خدمت مهمانان، مراحل ساخت ساختمان را تشریح کرده و از زحمات تمامی همکاران ومسئولین ادارات دولتی وارگان های نظامی شهرستان که در تکمیل ساختمان گردان مشارکت داشتند تقدیر وتشکر نمود.

این فرمانده گردان افزود: در ادامه برنامه سردار هاشمی پور فرمانده محترم لشکر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ابتدا از زحمات تمامی مسئولین ادارات و ارگان های نظامی و همکاران خود در مجموعه لشکر و گردان تقدیر و تشکر به عمل آوردند، ایشان از کار جهادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطالبی را عنوان نمود که به حول وقوه الهی به خوبی وظایف خود را به خوبی پیش برده و می بریم.

 سردار هاشمی پور در ادامه افزود: لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) از لشکرهای پر افتخار در کشور می باشد که تاکنون چهار نفر از فرماندهان این لشکر به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

سردار هاشمی پور در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: باید قدر این رهبر فرزانه وحکیم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را بدانیم با توجه به دشمنی ها وحوادث سخت گذشته ملت ایران در این انقلاب اسلامی که با رهبری ایشان وحضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) به سلامت از آنها عبور کرده ایم.

 فرمانده گردان در پایان افزود: در ادامه برنامه کلیپی از مراحل ساخت ساختمان گردان برای حاضرین پخش شد و در پایان برنامه توسط سردار هاشمی پور از مسئولین و نیروهایی که در ساخت ساختمان گردان همکاری داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار