خبرهای داغ:
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، یادواره شهدا همراه با روایتگری حاج آقا امان اللهی با حضور مدیر و معلمان مدرسه، تعدادی از پایوران گردان105امام حسین علیه السلام در مدرسه ابتدایی امید۲ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۵۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام رزمندگان گردان ۱۰۵ امام حسین علیه السلام در جهت گرامی داشتن سیره شهدا و تبیین راه شهدا اقدام به برگزاری یادواره در مدرسه امید ۲ نمودند.

فرماندهی گردان ۱۰۵ امام حسین علیه السلام گفت: مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای فرمودند : زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است، هدیه شهادت را خدا به چه کسی میدهد؟ خدا این هدیه را ارزان نمیدهد؛ به کسانی میدهد که در راه او مجاهدت کنند.

وما در راستای منویات مقام معظم رهبری برنامه های متنوع شهدایی بخصوص یادواره شهدا را در مدارس برگزار می کنیم، و این یادواره با روایتگری حاج آقا امان اللهی، مجری گری یکی از دانش آموزان مدرسه، دکلمه خوانی و اجرای سرود توسط بچه ها همراه بود، در این یادواره حاج آقا امان اللهی به تشریح ارزشهای دفاع مقدس ودستاوردهای آن بریا دانش آموزان پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار