خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست صمیمی فرماندهی و رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین علیه السلام همراه با پرسش و پاسخ در نمازخانه ثارالله ستاد این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشست صمیمی فرماندهی و رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین علیه السلام همراه با پرسش و پاسخ در نمازخانه ستاد این لشکر برگزار گردید.

در این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشمی پور ضمن تبریک این روز به همه رزمندگان این لشکر سرافراز تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل حرکت کرده ودر این راه با عظمت شهدای بسیاری تقدیم نظام و اسلام نموده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این لشکر مخصوصا سردار مجاهد حاج محمد رضا زاهدی که یکی از فرماندهان شجاع این لشکر خط شکن بوده است تصریح کرد: شهدای این لشکر مقدس همواره چراغ راه ما بوده و هستند و در شرایط گوناگون ما را راهنمایی و هدایت می نمایند.

در پایان این نشست صمیمی پاسداران لشکر به بیان دیدگاهها و نظرات خود در رابطه با پیشبرد بهتر اهداف سازمان در حضور فرمانده لشکر پرداختند.

لازم به ذکر است که در این تشست صمیمی حاج آقا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام در خصوص تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای این یگان مقدس مطالبی را عنوان کرد.

گفتنی است که تعدادی از نیروها در این جلسه مسائل ومشکلات خود را بطور مستقیم با فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام مطرح نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار