خبرهای داغ:
به مناسبت دوم اردیبهشت، روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14امام حسین(علیه السلام) همراه با نیروهای بسیجی و وظیفه خود در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان و دیگر شهرستانهای اطراف استان شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۴۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر14امام حسین(علیه السلام) همراه با نیروهای بسیجی و وظیفه خود در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان به مناسبت دوم اردیبهشت، روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان و دیگر شهرستانهای اطراف استان شرکت نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۷حضرت امام حسین (علیه السلام) با بیان این خبر گفت: در آستانه دوم اردیبهشت ،روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  ، رزمندگان گردان ۱۰۷ امام حسین(علیه السلام) در مراسم عبادی سیاسی جمعه شرکت نمودند.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: در این مراسم سردار استکی فرمانده محترم قرارگاه منطقه ای سیدالشهدای  اصفهان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه به بیان ویژگی ها، شاخصه ها و ظرفیت های سپاه پاسداران و عملیات غرور آفرین وعده صادق پرداختند .

نمازجمعه این هفته توسط نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه  اصفهان آیت الله طباطبایی نماینده ایراد گردید، ایشان در بخشی از سخنان خود پس از توصیه به تقوا ,به بیان فضیلت های ماه رمضانی که گذشت پرداخت وماه مبارک رمضان را ماه ترک گناه و خودسازی دانسته و محاسبه و مراقبه نفس را یکی از لازمه های حفظ حالات به دست آمده در ماه های بعدی دانستند.

این امام جمعه همچنین در ادامه به نقش امام خمینی (قدس سره الشریف) در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی  در زمانی که زمزمه های انحلال ارتش توسط خناسان به گوش می‌رسید پرداختند و در ادامه به سالروز تأسیس سپاه در دوم اردیبهشت ۵۸ اشاره و به تمجید از عملیات موشکی پهبادی وعده صادق و بازتاب جهانی آن در کل کشورها پرداخت.

پس از پایان خطبه ها به نمایندگی از آحاد پاسداران، از سردار استکی و سردار عمومهدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گردان114امام حسین(علیه السلام) هم با شرکت در نماز جمعه به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران این روز را گرامی داشتند.

خلاصه عناوین نماز جمعه دهاقان به شرح زیر:

یقین نوعی ادراک است که بالاترازعلم ویامعرفت عادی است.وثبات داردوازبین نمی رود،ضعیف نمی شود،وشک وشبهه دران راه نمی یابد.

  • رژیم صهیونیستی درعمرننگین وکوتاه خودچندده هزارخون بی گناهان بویژه زنان وکودکان بی دفاع را برزمین ریخته است.
  • پایگاه هوایی نواتیم حفاظت شده ترین نقطه روی کره زمین بود که به نابودی کامل منجر شد.
  • کارپهبادها و بعضی موشکها درعملیات وعده صادق مختل کردن سیستمهای دفاعی دشمن تحت نام گنبد اهنین بود تا موشکهای بالستیک رهگیری نشوند و اصابت کنند که همینطورهم شد.
  • همه مردم دنیا اعتراف دارند تا بحال اسرائیل اینگونه سیلی نخورده است، دل همه مسلمانان صادق شاد و خوشحال شد.
  • برکات وجود سپاه خصوصا این روزها همان جمله امام را تایید می کند که اگر سپاه نبود کشورهم نبود.
  • پروازدادن ریزپرنده ها درفضای اصفهان برای چند هدف: ۱-خریدن آبروی رفته اشان ۲- ارزیابی وتست ظرفیتهای پدافندی ایران ۳- تحریک برای اقدامی عجولانه ازطرف ایران۴- ایجادجو روانی و التهاب درایران ۵-کاهش فشارروانی برشهروندان غاصب صهیونیست دراسرائیل، به شایعات توجه نکنیم.در پایان از زحمات سپاه در همه زمینه ها با احداث جوایز تشکر وقدردانی کردند

لازم به ذکر است که دیگر گردانهای امام حسین(علیه السلام) از لشکر14امام حسین(علیه السلام) به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستانها و نواحی تابعه این روز مهم را گرامی داشتتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار