خبرهای داغ:
امام جمعه سرخه گفت: دشمن با تمام قدرت می خواهد ضربه را ناچیز جلوه دهد یا انکار کند. دشمن به دنبال انتشار اخبار کذب با شایعه، دروغ و تحلیل های بیهوده است، ما باید هوشیار و آگاه باشیم.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، تجمع مردمی همراه با جشن و خروش مردم غیرتمند شهرستان سرخه به منظور حمایت از تنبیه رژیم اسرائیل در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در حسینیه شهدای سرخه (مصلی نماز جمعه) با حضور عموم مردم ولایت مدار و غیور شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه در جمع زنان و مردان با اشاره به اینکه ما پایگاه‌های نظامی را که آغازگر حملات تروریستی برعلیه جبهه مقاومت؛ نیروهای مقاومت ایرانی و به خصوص سفارت آنجا بود نابود کردیم، اظهار کرد: ما از سه روز پیش به آن ها و کشورهای دیگر اعلام کرده بودیم که حمله در چه ساعتی اتفاق خواهد افتاد. در آغاز عملیات هم کار رسانه‌ای را شروع کردند و پدافندهای چند لایه آمریکا –انگلیس، بعضی از کشورهای همسایه و پدافند های مختلف رژیم صهیونیستی روشن بود، اما نتوانست جلوی ضربه را بگیرد. ما با شرافت، جوانمردانه، با آگاهی زدیم و از روبرو زدیم نه با غفلت، شبانه و یا شبیخون.

او با اشاره به اینکه دستاورد بزرگ حاج قاسم این بود که همه نیروها را از شیعه، سنی وغیرمسلمان از کشورها و مذاهب مختلف متحد کرد، افزود: امشب حمایت شما مردم شریف و انقلابی، سوخت های این موشک هاست. دقت کنید ما نیاز به پدافند نظامی داریم، تک تک شما و گوشی های شما مورد ضربه است باید پدافند قوی داشته باشیم، باید جواب داشته باشیم، باید تحلیل داشته باشیم، بفهمیم و آگاه سازی کنیم. دشمن با تمام قدرت می خواهد ضربه را ناچیز جلوه دهد یا انکار کند. دشمن به دنبال انتشار اخبار کذب با شایعه، دروغ و تحلیل های بیهوده است، ما باید هوشیار و آگاه باشیم.

امام جمعه سرخه خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز ما پدافند نداشتیم، موشک نداشتیم و جنگ الکترونیک قوی نداشتیم و در آن دوران نیز دشمنان نظام و انقلاب پشت سر صدام بودند و از او حمایت کردند، اما پیروز میدان ما بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار