خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برگزاری طرح کتابخوانی مسیر سعادت همراه با برنامه های قرآنی و آموزشی با محوریت مسجد در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۳۲
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد.

مهدی فیض از اعضای شورای این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با آغاز سال جدید در جهت هماهنگی های برنامه های اجرایی در سال 1403، نشست هماهنگی و برنامه ریزی با حضور اعضا در پایگاه تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

او افزود: کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی با حضور جندقی از قاریان و اساتید قرآنی در مسجد ولی عصر(عج) برپا و در این هفته مراسم دعای توسل با مداحی محمد قبیله با استقبال خوبی برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: ویژه برنامه سه شنبه های کتابخوانی طرح مسیر سعادت نیز به صورت مداوم در حال برگزاری است.

گفتنی است حلقه شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملک محمدی در پایگاه برپا شد.

همچنین سانس ورزشی فوتبال بسیجیان پایگاه همراه با فعالیت ورزشی فوتبال بسیجیان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان سرخه و در رشته های فوتبال دستی، تنیس و ایرهاکی در پایگاه با حضور پرشور نوجوانان و کودکان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها