خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اهدای بسته های معیشتی، وجوه نقد و کمک به مردم غزه به همت جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۲۳۲۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال حملات غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، مجلس یاد بود شهدای کنسولگری سوریه و شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج همراه با قرائت قرآن کریم و سوره الرحمن به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن همراه با مراسم بزرگداشت شهدای غزه در جمع خواهران بسیجی برگزار و در پایان احکام دینی مربوط به شکیات نماز عنوان شد.

او افزود: همچنین در این راستا مبلغ 29 میلیون 300 هزار ریال جهت کمک به مردم غزه، تهیه و توزیع گوشت تازه به پنج خانواده کم بضاعت توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم و تهیه و پخت ۷۰ پرس غذا جهت توزیع بین خانواده های کم برخوردار توسط گروه جهادی هاجر بیگم سیادت انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: تهیه و توزیع بسته معیشتی شامل تخم مرغ، برنج و ماکارونی همراه با پول نقد به ۱۰ خانواده کم برخوردار به همت رهروان حاج قاسم، جمع آوری و واریزی کمک های مردمی جهت کمک به مردم مظلوم غزه به ارزش 20 میلیون و 500 هزار ریال و اهدای عیدی عید فطر به ۲۰ خانواده کم برخوردار به مبلغ 70 میلیون ریال در راستای تداوم کمک های مومنانه انجام گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها