خبرهای داغ:
به همت گردان مهندسی لشکر14امام حسین علیه السلام برگزار شد:
به مناسبت ایام پایانی ماه مبارک رمضان و عید فطر رزمندگان گردان مهندسی رزمی لشکر ۱۴حضرت امام حسین علیه السلام در اقدام به برگزاری جلسه قرائت دعای عهد و زیارت عاشورا به همراه ضیافت افطاری در منزل یکی از همکاران این گردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۵۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس 14امام حسین علیه السلام،  گردهمایی  رزمندگان گردان مهندسی رزمی لشکر ۱۴حضرت امام حسین علیه السلام با برگزاری محفل انس با قرآن و جلسه سیاسی بصیرتی با دعوت از خانواده پایوران و شهدای گردان و وابستگان گردان همراه ضیافت افطار در منزل یکی از همکاران این گردان برگزار شد.

فرمانده گردان مهندسی رزمی در رابطه با این خبر گفت: برنامه با خیر مقدم گویی به پایوران، خانواده محترم شهدای گردان،  وابستگان گردان مهندسی، بازنشستگان و پیشکسوتان و همچنین تبریک سال نو و قبولی طاعات وعبادات همکاران شروع شد و در ادامه محفل  با دعوت از مداح اهل بیت حاج هادی سیفی پور قرائت دعای عهد و زیارت عاشورا توسط پایوران  گردان انجام شد.

فرمانده گردان در پایان افزود: در آخر برنامه رزمندگان گردان ضمن اقامه نماز جماعت مغرب وعشا بر سر سفره ضیافت افطاری روزه خود را افطار نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار