خبرهای داغ:
عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی نشست بصیرتی در راستای روشنگری مردم و برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برپا شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنای این مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن انقلاب با حضور نمازگزاران و بسیجیان در این مسجد در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

او افزود: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت محمد (ص)، جشن مبعث با حضور اعضای صندوق قرض‌الحسنه کریم اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی و مداحی محمد امین جمال در مسجد برگزار و در ادامه ضمن تقدیر از مسوول صندوق، اهداف صندوق توجیه شد.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه اضافه کرد: همچنین جشن مبعث رسول اکرم (ص) در هیئت امام حسن مجتبی (ع) به همت هیئت مذهبی پایگاه و هیئت نوجوانان قاسم بن الحسن (ع) با نوای محمد امین جمال و حسین ادهم برگزار شد.

جلال با اشاره به برپایی برنامه هفتگی محفل انس با قرآن کریم وعترت در مسجد گفت: این محفل به صورت هفتگی با حضور نمازگزاران و اهالی محله برگزار و در این هفته نیز با برنامه های متنوع آموزشی همراه بود.

او خاطرنشان کرد: برپایی نشست روشنگری به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت هیئت مذهبی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف با استقبال خوبی برگزار شد.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه بیان داشت: همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار با سخنرانی  و مداحی در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی(ع) برپا شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار