خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) همزمان با 22 بهمن ماه، ویژه برنامه نشست بصیرتی همراه با پیاده روی و گلباران قبور پاک شهیدان با حضور بسیجیان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با 22 بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نشست  روشنگری با محوریت انتخابات به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بصیرت افزایی و روشنگری بسیجیان، نشست بصیرتی با محوریت انتخابات و مشارکت حداکثری در این صحنه ملی برگزار شد.

او افزود: این نشست با توجه به خطبه ۲۳۸ و۲۴۰ و۲۴۱ نهج البلاغه در مسجد امام هادی (ع) با سخنرانی زینب بناییان با حضور متربیان حلقات صالحین بسیج، سرگروه ها و اعضای شورای پایگاه برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: همچنین به مناسبت فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پیاده روی از میدان بهشتی تا گلزار شهدا با هدف تجدید میثاق باشهدا و گلباران قبور پاک و مطهر شهیدان برگزار و این برنامه با انجام ورزش صبحگاهی و انجام مسابقه های ورزشی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار