معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پایان رقابت ۲۳۲ چهره قرآنی نیروهای مسلح در مشهدالرضا گفت: مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی در سال ۱۴۰۳ به میزبانی سپاه پاسداران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

برپایی مسابقات قرآنی قوای مسلح با رویکرد همدلی کارکنان، حول محور کلام وحی/سال ۱۴۰۳ میزبان مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی هستیم

 

به گزارش خبرگاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی در اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح ایران ویژه کارکنان رسمی و وظیفه که در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهارکرد: این مسابقات با رویکرد اتحاد و همدلی بین کارکنان نیروهای مسلح حول محور قرآن کریم در ۱۱ رشته به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد الرضا برگزار شد.
 
وی ادامه داد: شما عزیزان سرمایه‌های معنوی و قرآنی و افتخار آفرینان نیروهای مسلح هستید و قرآن همیشه در حال نزول است و همواره آيات قرآن بر قلب انسان ها نازل می شود و یکی از افرادی که قرآن را به قلوب مستمعین نازل می‌کنند، قاریان، حافظان، عاملان به آشنايان به معارف الهی است.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرازی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید برای قاریان به قرآن منبری برپا کنید تا همانند واعظان و سخنرانان معارف دینی و الهی را بر قلوب مومنین نازل کنند و باید مردم پای قرائت قاریان قرآن بنشینند و از نزول معارف اللهی بر قلبهایشان بهره ببرند.
 
پایان رقابت ۲۳۲ چهره قرآنی نیروهای مسلح در مشهدالرضا
 
سردار محبی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۳۲ نفر از برگزیدگان قوای مسلح با هم به رقابت پرداختند و امر داوری این رویداد بزرگ قرآنی نیز از برترین داوران کشوری و بین اللمللی استفاده کردیم.
 
وی با اشاره به فرآیند مسابقات خاطرنشان کرد: برای این دوره از مسابقات قرآن یک فرآيند منظم و دقیق طراحی شد که به گونه‌ای که بعد به اذعان داوران و متسابقین از سطح بسیاربالایی برخوردار بود و کارنامه هر یک از چهره های قرآنی بلافاصله بعد از رقابت به آنان ارائه می‌شد تا اگر اعتراضی داشتند بررسی و لحاظ شود.
 
وی با قدرانی از مسئولان نیروهای مسلح  که افرادی را به این مسابقات اعزام کردند که  مروج معارف قرآنی هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران ما یک انقلاب قرآنی هست و امسال در مسابقات قرآن سپاه پاسداران رشته حفظ موضوعی قرآن را اضافه کردیم که الحمدالله با استقبال چهره‌های قرآنی مواجه شد.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران برگزاری مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای اسلامی پیشنهاد شد و این مهم بعد از گذراندن مراحل تصویب توسط دفرت عقیدتی ستاد کل نیروهای مسلح تصویب سال ۱۴۰۳به میزبانی سپاه پاسداران برگزار می‌شود تا اقتدار و صلابت چهره قرآنی نیروهای مسلح ایران را در سطح بین المللی به نمایش بگذاریم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها