تغییر ماهیت نبرد‌ها از عرصه سخت به جنگ نرم و ترکیبی/منطق بسیج عالم بودن در کنار عامل بودن است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج اظهار داشت: منطق بسیج منطق حکمت، عقلانیت و عالم بودن در کنار عامل بودن است.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۶۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد، بخش کشوری و نهایی جشنواره الگوی برتر تدریس ویژه مربیان عقیدتی سیاسی با حضور برگزیدگان و برترین‌های تدریس از سراسر کشور در مشهد مقدس آغاز شد.

 

 سلمان شایان‌فر معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج در آیین افتتاحیه این جشنواره با اشاره ۱۲۵ سوره مبارکه نحل راهبرد قرآنی تربیت و آموزش را مبتنی بر دعوت، حکمت، موعظه نیکو و جدال احسن یاد عنوان کرد و گفت: با توجه به تغییر ماهیت نبرد‌ها از عرصه سخت به جنگ نرم و ترکیبی با ماهیت شناختی و ادراکی مربیان عقیدتی سیاسی به عنون فرماندهان این جنگ باید با تسلیح خود به سلاح ایمان و تقوا و ولایت‌محوری، از سواد انقلابی و دینی، سواد مهارت زیستی و رفتاری یعنی سبک زندگی آموزشی و تربیتی و سواد رسانه‌ای برخوردار باشند.


وی افزود: منطق بسیج منطق حکمت، عقلانیت و عالم بودن در کنار عامل بودن است و در کنار آن توجه به نیاز‌های عاطفی و روحی و نیز الگو‌های آموزشی فرهنگ‌ساز و الگوساز مورد تاکید است تا بتواند با جریان‌سازی تربیتی و هدایتی، در نهادینه‌سازی و تعمیق فرهنگ دینی و انقلابی بسیج در گستره جامعه موثر باشد.


معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج در پایان با اشاره به اهداف جشنواره، اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره الگوی برتر در گستره بسیج معرفی شیوه‌های تدریس موفق، ایجاد فضای تبادل تجربه مبتنی بر رقابت سالم و انگیزشی در بین مربیان و الگوسازی و معرفی الگو‌های موفق کشوری بسیج از اهداف این جشنواره است که ان شاءالله در پایان دوره نفرات برتر معرفی خواهند شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها