رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، گفت: دشمن روی انتخابات و ناامید کردن مردم تمرکز کرده و این نشان از اهمیت انتخابات دارد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۴۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار غلامرضا سلیمانی در همایش مهرماندگار و تجلیل از خیرین استان که به همت بسیج سازندگی استان در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد، به تشریح مسیر حرکت ملت ایران در راستای تشکیل امت مهدوی و مقابله با نظام سلطه پرداخت.

تمرکز دشمن بر انتخابات، نشان‌دهنده اهمیت آن است

وی در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشکیل جمهوری اسلامی زمینه ساز تربیت نیروهایی برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) است، اظهارکرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی در سمت و سوی تشکیل امت مهدوی قدم برداشت و امروز شاهد آثار این حرکت عظیم در بیداری جهانیان هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ملت ما دو مسیر خیر و شر را پیش روی خود دارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی در کنار یکدیگر با جنایات خود مسیر شر را برای جهانیان ترسیم کرده‌اند، اما انقلاب اسلامی ایران حرکتی در جهت امت مهدوی شدن و بیداری جهانیان بود.

سردار سلیمانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: مردم غزه جز این است که میخواهند سرزمین مادری خود را آزاد کنند، اما اسراییل از ورود غذا و دارو برای کودکان ممانعت می کنند و دست به کشتار جمعی می زنند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال تسلیم ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم اقتصادی و وضع قوانین ظالمانه در سازمان‌های بین‌المللی سعی دارد ملت‌ها را تحت فشار قرار دهد، اما ملت ایران روز به روز قوی‌تر شده است.

وی با تأکید بر اینکه ارزش‌ها در جامعه ایران در حال قوت یافتن است، گفت: حضور خیرین و ظرفیت‌های مردمی نشان‌دهنده این موضوع است. ملت ما که یک ملت اسلامی است و علم جمهوری اسلامی و نظام علوی و عاشورایی را برافراشت و در سایه فرهنگ مهدوی منزه ترین جامعه بشری را در کل عالم خواهیم داشت.

سردار سلیمانی در ادامه به خدمات بسیج سازندگی استان خراسان رضوی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتی و خیرین اشاره کرد و گفت: این خدمات نشان‌دهنده روحیه جهادی در مسیر کارگزاران نظام است.

وی با تأکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات، گفت: دشمن روی انتخابات و ناامید کردن مردم تمرکز کرده و این نشان از اهمیت انتخابات دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان با بیان اینکه ملت ایران الگوی سایر ملت‌ها بوده است، گفت: این الگو بودن را باید در بیانیه گام دوم انقلاب نهادینه کنیم.

لازم به ذکر است در این همایش از تعدادی از خیرین استان خراسان رضوی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، رییس بسیج سازندگی استان خراسان رضوی و مدیر کل بهزیستی استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها