مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع):

زمینه سازان ظهور با قرآن مانوس هستند

حجت‌الاسلام برهان باقری در جمع راه یافتگان به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان برادر سپاه پاسداران گفت: کسانی که می‌خواهند زمینه ساز ظهور باشند باید با قرآن انس داشته و با معارف آن آشنا باشند.
کد خبر: ۹۵۶۵۱۰۱
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد مقدس حجت‌الاسلام برهان باقری در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، مطالبه به حق رهبر انقلاب برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن را در همین زمینه تحلیل کرد و اظهار داشت:در گام دوم انقلاب نیازمند دولت و جامعه قرآنی هستیم و شما قرآنیان نقش موثری دارید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: باید ملاکهای قرآنی را در انتخابات آینده در نظر بگیریم که اگر واقعا مردم به این سمت حرکت کنند و کسانی که در چهارچوب قرآن حرکت می‌کنند انتخاب شوند شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

حجت الاسلام برهان باقری افزود: اگر می‌خواهیم در شکل گیری بزرگترین تمدن اسلامی مهدوی نقش داشته باشیم باید با آیات قران مانوس باشیم.
وی ادامه داد: سعی کنیم معروف و منکر قرآن را بشناسیم، آنها را به جامعه معرفی و نهادینه کنیم، خود و جامعه را در جهت عمل به معارف حرکت دهیم و در این صورت جزء کسانی هستیم که در مسیر زمینه سازی ظهور حرکت کرده ایم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت:قرآنیان، اهل جهاد فی سبیل الله هستند و در مسیر حق از سرزنش مخالفان واهمه ندارند.
در پایان این آیین از برگزیدگان قرآنی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار