خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر، با هدف آشنایی بسیجیان با دستاوردهای انقلاب، نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت انجمن اسلامی آموزشگاه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر، سومین دوره «نمایشگاه مدرسه انقلاب» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان سرخه در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول حضرت سمیه (س) سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

لازم به ذکر است «نمایشگاه مدرسه انقلاب» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، از انجمن اسلامی آموزشگاه پسرانه متوسطه اول رضایی‌نژاد افتتاح شد.

گفتنی است این برنامه با مشارکت اداره آموزش و پرورش، ستاد نمازجمعه، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری هیئت رزمندگان سیدالشهدا (س)، مسجد جمعه و سایر نهادها برگزار شد.

در راستای اجرای این برنامه، «نمایشگاه مدرسه انقلاب» به‌عنوان بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور از ۱۵ لغایت ۲۵ بهمن پابرجاست. این رویداد با تلاش بیش از ۲۰ راوی دانش‌آموز انجمنی در آموزشگاه‌های سطح شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار