خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از حضور پایگاه در نمایشگاه علمی ثریا و نشت بصیرتی با حضور استاندار در مسجد امام هادی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی نمایشگاه علمی ثریا برای اولین بار در شهرستان سرخه، آماده سازی غرفه هوش مصنوعی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) انجام و یک غرفه را به خود اختصاص داد.

محمدرضا امامی بسیجی این پایگاه مقاومت در خصوص جزئیات برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه علمی ثریا به مناسبت دهه فجر در سرخه، با یاری بسیجیان یک غرفه در نمایشگاه با عنوان هوش مصنوعی با حضور استاندار افتتاح و در این راستا عموم مردم و دانش آموزان از این نمایشگاه بازدید کردند.

او با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی انتخابات ۱۴۰۲ با سخنرانی محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در مسجد امام هادی (ع) در جمع نمازگزاران افزود: این نشست با محوریت دهه فجر و مشارکت حداکثری در انتخابات تشکیل و با حضور خوبی از سوی مردم ولایت مدار شهرستان همراه بود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: فعالیت ورزشی بسیجیان در رشته های فوتبال دستی، پینگ پونگ، پی اس و ایرهاکی همچنین گشت محله محور جهت ایجاد امنیت پایدار در محله با حضور بسیجیان با استقبال گسترده نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها