خبرهای داغ:
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه علمی ثریا با حضور محمدرضا هاشمی استاندار سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه فرخنده فجر، اولین نمایشگاه علمی با نام ثریّا با موضوعات آزمایش ها و مسابقات علمی، خلاقیت، آشنایی با دانشمندان ایرانی، دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، چرتکه، رباتیک، پل و ماکارونی، هوش مصنوعی و غیره با حضور محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

این برنامه به همت معاونت جهاد علمی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن امام خمینی (ره) برپا شد.

سرگرد علیرضا اسماعیل زاده معاون جهاد علمی پژوهشی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور دانشگاهیان، شرکت های دانش بنیان، پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های مردمی برگزار و شامل غرفه هایی از قبیل هوش ریاضی، خلاقیت ها، آزمایش شیمی و علمی، بازی‌های فکری و سرگرمی های علمی، آشنایی با دانشمندان ایرانی و شهدای هسته‌ای، مسابقات علمی، دستآوردهای جمهوری اسلامی ایران، عرضه کتاب های علمی، هوش مصنوعی، انگل شناسی، برق الکترونیک، نجوم و ستاره شناسی، رباتیک و چرتکه، نذر علمی و رشته پل و ماکارونی است.

این نمایشگاه با استقبال خوبی همراه بوده و بازدیدکنندگان در تاریخ های 15 تا 17 بهمن می توانند با حضور در این نمایشگاه از این فضای علمی بهره برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار