خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از برپایی نشست بصیرتی با محوریت انتخابات و جهاد تبیین در مسجد شهید بهشتی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۲۸
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فضاسازی مسجد شهید بهشتی لاسجرد توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه انجام شد.

علی اکبر معینیان از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه فجر فضاسازی محله و پایگاه با یاری کارگروه فرهنگی در روستا انجام شد.

او با اشاره به برپایی حلقه صالحین شهید نعمت الله شهادت در مسجد شهید بهشتی روستا افزود: مسابقه فوتبال دستی نوجوانان پایگاه با حضور امام جماعت روستا با استقبال خوبی برگزار و گشت عملیاتی محله محور با حضور 6 نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت از ساعت بیست و دو الی دو و سی دقیقه با هدف برقراری نظم و امنیت برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: همچنین به همین مناسبت ایستگاه صلواتی شهدا با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور روستا در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد به یاد و نام شهدای انقلاب و شهید قاسم سلیمانی برگزار برپا شد.

معینیان یادآور شد: برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در مسجد شهید بهشتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان و حضور مردم انقلابی و بسیجیان در راستای جهاد تبیین و اهمیت حضور از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار