خبرهای داغ:
مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه گفت: دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی صفحه زرینی از تاریخ را به وجود آوردند.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، زهرا عربی مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای دهه فجر آذین بندی و فضاسازی پایگاه در آستانه این ایام انجام شد.

او افزود: دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب اسلامی صفحه زرینی از تاریخ را به وجود آوردند. در همین راستا پایگاه تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ایام دهه فجر به کار می گیرد.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه با فضا سازی و آذین بندی پایگاه سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره فجر آفرینان را داریم، گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه علمی ثریا در ایام دهه فجر با هدف شرکت در این نمایشگاه فعالیت درون پایگاهی به همت مسوول علمی پایگاه با همیاری بسیجیان آغاز کرده اند.

عربی بیان داشت: پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در این نمایشگاه غرفه بازی و سرگرمی علمی را به خود اختصاص داده و اعضای شورا برای شرکت در نمایشگاه همکاری لازم را داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار