خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف مثل راهپیمایی ها، مناسبت های ملی و مذهبی، انتخابات و غیره نشانه ی بیعت و پایبندی مردم با امام امتشان است.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اغاز ایام الله دهه مبارک فجر، نشست بصیرتی و جهاد تبیین با حضور سردار محمدحسن تولایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در هیئت سیدالشهدا شهرستان سرخه با حضور مردم ولایت مدار شهرستان سرخه برگزار شد.

تولایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بواسطه عمق معنویت و عمق رهبری و با وجود مردمی مومن این انقلاب علی رغم همه چالش های دشمنان ثابت قدم بوده وبرای یک لحظه از اصول خود جدا نشده است، اظهار کرد: در دنیا انقلاب های مختلفی همچون انقلاب کبیر فرانسه، روسیه و الجزایر رخ داد که برخلاف انقلاب اسلامی دوام چندانی نداشته و در پیاده سازی آرمان های خود در تار و پود جامعه ناکام ماندند.

او افزود: انقلاب اسلامی تقابلی با نظام های حاکم نه شرقی و نه غربی بود که توانست شعائر اسلامی که مبتنی بر توحید و پایبندی به ایمان بود را در سطح جامعه پیاده کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف مثل راهپیمایی ها، مناسبت های ملی و مذهبی، انتخابات و غیره نشانه ی بیعت و پایبندی مردم با امام امتشان است.

تولایی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با اتکا به روحیه مقاومت و با الگوگیری از انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی بدست آورده و حضور ما در انتخابات باعث تقویت جبهه مقاومت و از بین رفتن محاسبات شوم دشمن می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار