خبرهای داغ:
عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) از برپایی محفل انس با قرآن هفتگی و حضور بسیجیان در نمایشگاه علمی ثریا در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن کریم و عترت به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنای این مسجد در حاشیه این محفل قرآنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده با اعضای مسجد، محفل انس با قرآن به صورت هفتگی، جمعه ها بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود. در این هفته نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی با حضور قاریان برتر شهرستان با استقبال خوبی برپا شد.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه ثریا به همت معاونت جهاد علمی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در راستای برنامه های اجرایی در ایام الله دهه فجر، افزود: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در این محله همراه با جوانان مسجدی اقدام به آماده سازی غرفه نمایشگاه کردند.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: این نمایشگاه با موضوعات آزمایش ها و مسابقات علمی، خلاقیت و سرگرمی، آشنایی با دانشمندان ایرانی، دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران، هوش مصنوعی، رباتیک، چرتکه غیره در بازه زمانی  ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار می شود.

جلال با اشاره به ایجاد یک شب شاد و پر هیجان زمستانی در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: در قالب این برنامه فعالیت های ورزشی متنوع توسط نونهالان امام حسنی️ در رشته های فوتبال دستی و ایرهاکی با استقبال خوبی برگزار شد.

او یادآور شد: برگزاری گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت در محله از ساعت نوزده تا بیست و دو و سی دقیقه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از دیگر برنامه ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار